Αρχική> Κατηγορίες> Εκπαίδευση> Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια> ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ

  • Υπεύθυνος επικοινωνίας:
    ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ ΕΚΤΟΡΑΣ
  • Οδός:
    Ροδοπόλεως 26
  • Ταχυδρομικός κώδικας:
    16777
  • Νομός:
    ΑΤΤΙΚΗΣ
  • Περιοχή:
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • Τηλέφωνο:
    2109618626
  • Κινητό:
    6974040475
  • EMAIL:
  • WEB:

Περιγραφή

Στο Νηπιαγωγείο δεν υπάρχουν γνωστικά λάθη.

Στόχος του νηπιαγωγείου είναι να βοηθήσει κάθε παιδί να σταθεί στην ομάδα και να μάθει να εκφράζεται με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο. Ακολουθούμε το Αναλυτικό πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, τα διαδραστικά βιβλία Γλώσσας και Μαθηματικών της Α΄τάξης και όλες οι δραστηριότητες δημιουργούνται με βάση τα ενδιαφέροντα και το δυναμικό των παιδιών.

Οι γνωστικές περιοχές που προσεγγίζονται διαθεματικά είναι

Πρωινό πρόγραμμα (8:30π.μ. – 3:15 μ.μ.)

Ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης

Γλώσσα

Μαθηματικά

Φυσικές επιστήμες

Εικαστικά- ζωγραφική, κατασκευές

Μουσική/Μουσικοκινητική

Τραγούδι

Λογοτεχνία

Θέατρο

Κουκλοθέατρο

Φυσική Αγωγή

Κολυμβητήριο

Αγγλικά με τη μέθοδο CLIL

Παιδαγωγικά Παιχνίδια επιτραπέζια και σε ηλεκτρονικό περιβάλλον

Εστιατόριο – Υγιεινές διατροφικές συνήθειες

 

Το απογευματινό πρόγραμμα (3:15 μ.μ.- 5:15 μ.μ.) περιλαμβάνει :

Αγγλικά

Θέατρο

Μουσική: ατομικά μαθήματα πιάνου, κιθάρας, ντραμς

Εικαστικά

Ισπανικά

Γαλλικά

Γερμανικά

TAE KWO DO

 

Κάθε χρόνο το απογευματινό πρόγραμμα εμπλουτίζεται και πιθανά να αλλάζει ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των μαθητών.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.eps.edu.gr/nipiagogeio/  

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Πρωταρχικός μας στόχος είναι το κάθε παιδί να έρχεται με όρεξη στο σχολείο και να επιστρέφει στο σπίτι με ενθουσιασμό για να μοιραστεί αυτά που βίωσε και έμαθε.

Να θέλει να μαθαίνει και να εξελίσσει τα ταλέντα του

Να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με θετικό τρόπο

Να δημιουργήσει φιλίες

Να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και να πιστέψει ότι μπορεί να τα καταφέρει ό,τι και να συμβεί στη ζωή

Στο Δημοτικό τα παιδιά παροτρύνονται να μάθουν να διαχειρίζονται τα λάθη τους. Στόχος της μαθησιακής διαδικασίας είναι να δίνονται σε όλα τα παιδιά τα εκπαιδευτικά ερεθίσματα που αντιστοιχούν στο δυναμικό τους, καθώς σε μια τάξη υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα ωριμότητας, γνώσεων, ρυθμού εξέλιξης, ενδιαφέροντα και κίνητρα.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.eps.edu.gr/dimotiko/

 

 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Στο Γυμνάσιο τα παιδιά μαθαίνουν να στηρίζονται στα γνωστικά εργαλεία και τις διαδικασίες που έχουν μάθει στο Δημοτικό, προκειμένου να εργαστούν καθημερινά στην ανακάλυψη του εαυτού τους μέσα από την καθημερινή εκπαιδευτική πράξη.

Η ανάπτυξη της φαντασίας, της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, η οργάνωση του χρόνου και της προσωπικής προσπάθειας, η επιμονή, η υπομονή και η υπευθυνότητα είναι βασικοί στόχοι και στο Γυμνάσιο.

 

Ειδικότερα:

Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου μας είναι αυξημένο κατά 5 ώρες (35 διδακτικές) καθώς και στο Γυμνάσιο δίνεται έμφαση στο δίγλωσσο περιβάλλον (αγγλικά μέθοδος CLIL και διδασκαλία αγγλικής γλώσσας EFL).

Στο Γυμνάσιο τα παιδιά μαθαίνουν να στηρίζονται στα γνωστικά εργαλεία και τις διαδικασίες που έχουν μάθει στο Δημοτικό, προκειμένου να εργαστούν καθημερινά στην ανακάλυψη του εαυτού τους μέσα από την καθημερινή εκπαιδευτική πράξη.

Η ανάπτυξη της φαντασίας, της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, η οργάνωση του χρόνου και της προσωπικής προσπάθειας, η επιμονή, η υπομονή και η υπευθυνότητα είναι βασικοί στόχοι και στο Γυμνάσιο.

Ειδικότερα:

Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου μας είναι αυξημένο κατά 3 ώρες (35 διδακτικές) καθώς και στο Γυμνάσιο δίνεται έμφαση στο δίγλωσσο περιβάλλον (αγγλικά μέθοδος CLIL και διδασκαλία αγγλικής γλώσσας EFL).

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.eps.edu.gr/gumnasio/

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ

Το μάθημα μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός ή εκτός τάξης, κατόπιν επιλογής του εκπαιδευτικού σε συνεννόηση με τους μαθητές. Ο διαδραστικός πίνακας, αληθινό υλικό (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, αντικείμενα, παιχνίδια, κατασκευές, υλικά καθημερινής χρήσης κλπ.), κατασκευές, παιδαγωγικά παιχνίδια αξιοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος.

Κάθε μαθητής δέχεται διαφοροποιημένη ή εξατομικευμένη διδασκαλία όταν και όποτε χρειαστεί, καθώς ο στόχος είναι ο κάθε μαθητής να κατακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη γνώση μπορεί, αξιοποιώντας στο μέγιστο το δυναμικό του.

Τα βιβλία της τάξης χρησιμοποιούνται κατ΄ επιλογήν για την επίτευξη των γνωστικών στόχων που αφορούν την τάξη (και κάθε παιδί ξεχωριστά) και υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν βιβλία μεγαλύτερων  τάξεων προκειμένου να εφαρμοστεί η διαφοροποίηση.

Διαφοροποίηση και εξατομίκευση επιτυγχάνεται με την καθημερινή επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς το σχολείο πρεσβεύει την ισότητα ευκαιριών για κάθε παιδί.

Μέσα από την άμεση, σταθερή και ουσιαστική συνεργασία με τους γονείς οι εκπαιδευτικοί και όλο το υποστηρικτικό πλαίσιο μπορούν να διασφαλίσουν την εξέλιξη κάθε παιδιού. Ακολουθούνται όλες οι σύγχρονες μέθοδοι και μάλιστα στενή συνεργασία διαφορετικών ειδικοτήτων για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων.

Το Σχολείο μας δεν υποστηρίζει την διαδικασία της Βαθμολόγησης. Αντί βαθμών, οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν σε τριμηνιαίες εξατομικευμένες αξιολογήσεις οι οποίες κατά κανόνα δίνουν προτεραιότητα αρχικά σε στόχους κοινωνικούς/συναισθηματικούς και έπειτα μαθησιακούς/γνωστικούς.

Οι  γονείς προτρέπονται να διαβάζουν τις αξιολογήσεις παρέα με τα παιδιά τους, κάνοντας συζήτηση για όσα έχουν καταφέρει αλλά και τους μελλοντικούς στόχους, αν κάτι απαιτεί βελτίωση.

Η επικοινωνία των δασκάλων με τους γονείς γίνεται σε προσωπικό επίπεδο όσον αφορά την εξέλιξη του παιδιού και ομαδικά όσον αφορά την εξέλιξη των μαθησιακών – γνωστικών στόχων της τάξης με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα.

Ο Στόχος του Σχολείου είναι μέσα από ευχάριστες διαδικασίες το παιδί να εκπαιδευτεί στην εκμάθηση (απόκτηση γνώσεων) και να εξελίσσεται αναλαμβάνοντας το ίδιο τις ευθύνες του ως μαθητής.

Το ανθρώπινο δυναμικό του Σχολείου μας διαθέτει ψυχολόγο , παιγνιοθεραπεύτρια , ειδική παιδαγωγό και σύμβουλο ψυχικής υγείας, για την υποστήριξη παιδιών και γονέων.

 

 

PROJECTS

Αναφέρουμε μερικά από τα project τα οποία γίνονται στο σχολείο μας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την διεύθυνση του δημοτικού ή το γυμνασίου στο τηλέφωνο: 2109618626 ή πατώντας εδώ.

Αειφόρο Οργάνωση

Αυτοοργάνωση

Ελληνικός Πολιτισμός

Επιστημολογία

Ετυμολογία – Ορθογραφία

Ιστορία

Ιστορία της Τέχνης – Εικαστικά

Λογοτεχνίας

Μεθοδολογία

Παιχνίδια & Μαθηματικά

Συναισθηματική Νοημοσύνη

ΤΠΕ στο Σχολείο

 

 

 

Χάρτης

Βαθμολογήστε

Gallery
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ | ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ | ΕΛΛΗΝΙΚΟ
τα νέα μας ...στο email σας!